tirsdag 14. april 2009

I natt slet jeg med å sovne, så jeg ble liggende og tenke/gruble/være teit. Jeg kom hvertfall endelig på noe å blogge om! Eller nei, selve emnet i det innlegget her blir nok bare tullball, men jeg skal prøve å droppe ut vokalene å se om noen skjønner. Gjør dere det, tell me :D Lykke til..

Mone sa at jeg skal blogge om krsllr;

Nst hlg r dt Trslsmlln. Jg r dssvrr kk hr d, s jg fr kk vrt md p mr.. Jg lkr kjr krsllr, mn ngn v vnn mn gjr dt, s dt blr kk n g lkvl.. Skjnnr kk hvrfr d kk lkr dt, dt hng md mg r j nstn sm n brg-g-dl-bn sg sjl.. G dt ss t trnng gjr mstr, s sm sgt, skjnnr kk hvrfr d kk lkr dt.
Nyw, tvlr p t nn skjnt lt dt hr.. tvlr p t jg skjnnr dt slv snr. Tkk fr tttn, d!

x)

1 spyttkjertler:

Ane sa...

Jeg skjønte den :D Du snakker om Trysilsmellen og karuseller! Og at du liker karuseller men skjønner ikke at alle andre ikke liker det. Men jeg kan fortelle deg at jeg ELSKER karuseller!