tirsdag 16. februar 2010

HEI, hjelp?

Jeg har hatt en fin dag. Begynte med oppvåkning (svært spirituelle greier), før dusjing, frokost, og en tur over elva. Inkludert litt snørr, forresten. Leste følgende på wikipiki; Ved å se på snørret kan vi se litt om hvordan vi egentlig har det. Snørr er vanligvis blankt og fargeløst som vann, men litt tykkere. Når vi blir forkjølet eller har allergi produserer slimhinnene ekstra mye blankt snørr, og vi opplever at nesa renner. Dersom snørret er gult eller grønt kan det skyldes en infeksjonstilstand.
Tilleggsopplysning: jeg har en infeksjon just nu. Gul infeksjon.

MEN, forresten! Er litt lei layouten min (eller hva det heter). Den gjør alle bildene så gjennomsiktige! Noen som har noen tips? For hvis noen faktisk leser bloggen min, synes jeg at dere skal gi en kommentar - uansett om dere har peil eller ikke. Hvis ingen leser den, så gidder jeg jo heller ikke å fikse på utseendet (eller jo, men later som i hvert fall...).

SI HEI!

(OOOOg siden jeg regner med at dere elsker hvor bildefiksert bloggen min har blitt, får dere jammen et i dag også! Enjoy!)

0 spyttkjertler: