tirsdag 23. mars 2010

Man skal lære av den skole man går i - dansk ordtak

Tredjeåret på realfag er faktisk veldig tungt. Derfor jeg har så lite innholdsrik blogging.. og derfor hvert eneste innlegg inneholder klaging om skola. Jeg bare gleder meg til jeg er ferdig! Navnet på innlegget kommer fra den flotte sida ordtak.no, og passa jo særdeles bra i dag. Også syntes jeg det var litt ironisk.

Nå har je akkurat trent a gut, gøtt ått mej. Var kanskje ikke en veldig hard økt, men rompa er vond, og det er et godt tegn.
Nuh vente dusj, religion og frustrerte på meg! Aah! Jo, ein liten pe ess: nesten ferdig med biologisæremnet! DET er gøtt ått mej, det!


FF for frustrerte fruer og fast forward

EEventuelt litt rewind. Londonturen var shæmpebra! Og selv om både Pernillepuz og jeg ser mongo ut på bildet, så er det Abbey Road. Zeh BEATLES, und zeh abbey road! Ja? Sehr gut!

0 spyttkjertler: