fredag 21. mai 2010

En måned sida sist, juhu, blogginga går virkelig flott!
Har en liten unnskyldning da, jeg har nemlig vært russ. Og det har vært fett! Festing, venner, russetreff, dansing og blablabla. Det har vært såå gøy, men nå er jeg totalt utslitt. Går på antibiotika, da jeg har fått en "bakteriell infeksjon". Frokosten min har de siste daga bestått av fire-fem store, ekle piller, og dere kan jo tro jeg føler meg sunn! Vel, vel.

I dag hadde jeg eksamen. Tror jeg nøs ned halve gymsalen, hvis de ikke var så innsmurt i snørra mi at de ikke hørte noe. Hvem vet. TITTA:
http://www.youtube.com/watch?v=e2QAGVMlns4 Jeg klarer ikke å laste opp film, da, sir dekk.

Vel, her kommer noen bildz fra russefeiring! Om ikke dere liker dem, synes i hvert fall jeg at det er koz & fint & fett & klemz & alt det der.














Pe Ess: Jeg fikk jobben jeg ville!

0 spyttkjertler: