søndag 16. oktober 2011

Eg er attende!

Etter voldsom (rent ut slitsom, for å være ærlig) pågang av mine faste blogglesere, må bloggen gjenåpnes. Dette feires med brask og bram i dag - på min splitter nye datamaskin! Den er fin og svart og blank, og gir så fin lyd når jeg trykker på tastene, at jeg er glad i den allerede. Dette kan bli en suksess, jeg føler det på meg! (ok, edit: finner ikke page up/down-knappene, så jeg sliter)

Vel, innleggene på bloggen har aldri hatt ry på seg for å være så lange, og denne tradisjonen har vokst seg for sterk til at den kan brytes. I og med at jeg har ny datamaskin så har jeg heller ingen bilder, men jeg kan jo finne et fint, random et på gooooogle. Enjoy, og gled dere til neste oppdatering! Nå blir det film med lillebror!



(ok, bildet var fra facebook i stedet, men det er vel samma ulla. Detta er meg og veslebrur, for en god stund sida. Pene greier)


(Ny edit: HAHA. Jeg ble ikke med. Det var fint. I utgangspunktet var det nemlig ikke fint.)

0 spyttkjertler: