tirsdag 11. desember 2007

Drømmeland?

Jeg drømte rart i natt. Jeg husker ikke alt, så vet ikke om jeg klarer å forklare det kjempemegabra. Dvs forståelig.

Uansett. Først var jeg på hytta, også skjedde det noe halvveis skummelt som jeg ikke husker, så vi gikk ut. Tok en snartur innom utedoen, og kom til slutt inn på to hus jeg aldri har sett før oppi ødemarka der - og jammen var ikke både Anton og Spot i hvert sitt hus (det er to av hundene vi ahr hatt). Det viste seg at Spot, som i virkeligheten døde sist, nå var død, og jeg hørte bare tassinga av labbene hans på gulvet. Det var trist, døra inn til huset var låst, og jeg kunne se de lyseblå øynene hans se så trist på meg. Jeg ble lei meg.
Men jeg kunne derimot gå inn til Anton, som har vært død i flere år, og jeg valgte å si hei til han med et herlig tungekyss!...jeg husker at jeg syntes det smakte hundedritt, rett og slett, og da begynte jeg og tenke hvordan han vaska seg.

Plutselig var jeg borte vekk fra Bittermarka og hyttene, og Ane dukka opp i stedet. Vi var på øvelse, og jeg fortalte om hendelsen på hytta. Deretter tok vi oss en tur opp til månen for å sove der! Vi tenkte ikke over at det var så spesielt, ikke før vi kom ned igjen og kunne skryte til alle at vi hadde vært på måånen. Det er det ikke alle som kan skryte av, det, tenk!

0 spyttkjertler: