fredag 13. februar 2009

Fri free FREI

I dag har jeg hatt ca. tre skoletimer (inkludert en halvtimes pause) før vi hadde fri. Deretter måtte vi svare på en kjedelig brukerundersøkelse.. egentlig er det ganske teit at det heter brukerundersøkelse når det handler om skola. Jeg er en ivrig bruker av Tryvis, juhu.
Etter det så var det ferie :D GO ALLMENN!

Pernille og jeg stakk innom Mone før vi dro fra skola (klokka var ca. 12, hvis noen lurte), fordi stakkars Mone er morsom nå. Det er slemt å si det, men nå mener jeg ikke morsom-morsom, ho er stakkarsligmorsom. Ho opererte nemlig ut en visdomstann i går, så det ser ut som om har fått en kreftbyll på det ene kinnet. I tillegg hadde a ikke spist sida klokka 1 på formiddagen i går, så pausene våre ble brukt til å mate Mone med yoghurt og tørke opp siklet hennes. Eller, ho tørka opp sjøl da.. Vi prøvde bare å forstå hva ho sa.
Joda, etter vi hadde besøkt 2sfa tok vi sparken min ned til bygda. Gikk som en vind, huuu! kremt. Gikk litt fort da. Litt.
Perla stakk på bussen sin og jeg stakk på spenst, og da jeg kom hjem lagde jeg veeeerdens beste smoothie! Den var så god! Masse bær, noen blå, noen bringete røde og verdens beste (dvs. jordbær), litt eplejuice, biola og vann gjorde magen min blid asså. Måtte skrive hva som var oppi, for jeg skal lage den til mamma og OM etterpå.

I kveld skal jeg forhåpentligvis være med Linn, og på søndag drar jeg til pappa & co i Danmark, FOR JEG HAR FERIE!

0 spyttkjertler: